۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۵۷۰

تمدید مهلت ثبت‌نام کارتخوانِ پزشکان / سرگردانی پزشکان برای ثبت کارتخوان

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی از تمدید مهلت ثبت‌نام پزشکان برای کارتخوان تا ۳۱ مرداد ماه خبر داد و گفت: بسیاری از پزشکان موفق به ثبت کارتخوان نشده‌اند؛ چراکه زیرساخت‌های لازم فراهم نیست.
تمدید مهلت ثبت‌نام کارتخوانِ پزشکان / سرگردانی پزشکان برای ثبت کارتخوان
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، دکتر حسین کرمانپور با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام کارتخوان برای پزشکان تا ۳۱ مرداد ماه تمدید شده است، گفت: البته بسیاری از پزشکان متقاضی ثبت‌نام کارتخوان، موفق به انجام این کار نشدند؛ زیرا زیرساخت‌های لازم فراهم نیست.

وی افزود: به عنوان مثال شرکتی که کارتخوان تولید کرده، شماره سریالش در سامانه امور مالیاتی ثبت نمی‌شود و آن را قبول نمی‌کند و پیغام می‌دهد که این کارتخوان در سامانه ثبت نشده است. طبق اطلاعات ما بانک پاسارگاد هم به تازگی به سامانه مالیاتی پیوسته است. وقتی هم که پزشکان با اداره مالیاتی تماس می‌گیرند و مشکل را مطرح می‌کنند، می‌گویند به ما ربطی ندارد. معلوم است که این ضرب‌الاجلی که اعلام می‌کردند، آنچنان ضرب‌الاجلی هم نیست.

کرمانپور ادامه داد: امروز یکی از پزشکان فوق‌تخصص به ما اعلام کرده که یک هفته است برای ثبت کارتخوان تلاش می‌کنم و در نهایت به من اعلام کرده‌اند که کارتخوان‌تان را عوض کنید. وقتی هم با بانک برای تغییر کارتخوان تماس گرفته‌ام، بانک اعلام کرده که اگر اکنون درخواست دهید، دو هفته دیگر کارتخوان داده می‌شود. بنابراین زیرساخت‌ها به مفهومی که دوستان ما در بخش مالیاتی کشور می‌گویند، مهیا نیست. این وضعیت تهران است و قطعا شرایط در شهرستان‌ها دشوارتر است.

وی تاکید کرد: هرچند مهلت ثبت‌نام را تا ۳۱ مرداد ماه تمدید کرده‌اند، اما بعید می‌دانم زیرساخت‌هایش در کشور طی این مدت آماده شود.


منبع:ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما