۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۹۴۸

افتتاح پایلوت طرح «هرخانه یک پایگاه سلامت» با حضور وزیر بهداشت؛ فردا

اجرای پایلوت طرح «هرخانه یک پایگاه سلامت» با حضور وزیر بهداشت در شهرستان قزوین افتتاح خواهد شد.
افتتاح پایلوت طرح «هرخانه یک پایگاه سلامت» با حضور وزیر بهداشت؛ فردا
به گزارش پایگاه خبری خبردارو به نقل از وبدا،  دکتر محمد اسلامی با بیان اینکه اجرای پایلوت طرح «هرخانه یک پایگاه سلامت» با حضور وزیر بهداشت، در شهرستان قزوین افتتاح خواهد شد، گفت: برنامه افتتاح اجرای پایلوت طرح «هر خانه یک پایگاه سلامت» روز سه شنبه ( 5 آذرماه) به‌طور همزمان در سه دانشگاه علوم پزشکی قزوین، کاشان و سمنان انجام خواهد شد.

مدیرگروه برنامه‌های سلامت مرکز مدیریت شبکه با اشاره به اینکه اجرای پایلوت این طرح از 5 آذرماه آغاز می‌شود و تا اواسط اسفند 98 خاتمه می‌یابد، اظهارکرد: در دانشگاه علوم پزشکی قزوین این طرح در شهرستان محمدیه و در مرکز خدمات جامع سلامت شهری محمدیه با حضور وزیر بهداشت و معاون بهداشت افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: رییس مرکز مدیریت شبکه و سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت نیز طرح «هر خانه یک پایگاه سلامت» را در مرکز خدمات جامع سلامت «فامیلی» در شهرستان سمنان افتتاح خواهند کرد.

مدیرگروه برنامه های سلامت مرکز مدیریت شبکه افزود: مشاور وزیر در امور بهداشتی و معاون اجرایی مرکز مدیریت شبکه نیز در مرکز جامع خدمات سلامت «مهرپرور» در شهرستان کاشان این طرح را افتتاح می‌کنند.

بنابر اعلام وبدا، اسلامی در پایان گفت: مقامات استانی، امامان جمعه و مقامات شهرستانی نیز در هر سه دانشگاه علوم پزشکی یاد شده در آیین افتتاح طرح «هر خانه یک پایگاه سلامت» حضور خواهند یافت.

انتهای پیام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما