۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۱۷۵۸
در بازدید نمایندگان مجلس مطرح شد؛

تولید ۱۶۰ محصول مکمل دارو در کیش

مدیرعامل شركت تولید دارو کیش مدیفارم از تولید ۱۶۰ محصول مکمل دارو در این جزیره خبر داد.
تولید ۱۶۰ محصول مکمل دارو در کیش
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، مصطفی عظیمی در جریان بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از این کارخانه،  افزود: این کارخانه در سال گذشته با ۵۰ درصد صادرات از محل ارزش افزوده به موفقیت خوبی رسید و امسال هم در زمينه صادرات دو نوبت به کشور ونزوئلا صادرات داشته و این ارزش افزوده متعلق به کیش مدیفارم بوده است.
مصطفی عظیمی در خصوص دریافت گواهینامه GMP افزود: کمتر شرکت تولید دارویی در كشور است که از گواهینامه GMP برخوردار است و شرکت کیش مدیفارم موفق شده برای خط جامد و نیمه جامدات گواهینامه GMP دریافت کند.
مدیرعامل کارخانه کیش مدیفارم با بیان اینکه این کارخانه با چهار خط تولید محصول "ضد عفونی کننده ها، محصولات موضعی، نیمه جامدات و جامدات" خدمات با کیفیتی را در کشور و خارج ارائه می‌کند، افزود: در بخش جامدات انواع قرص ها، کپسول‌ها و نیمه جامدات انواع کرم و ژل و پماد و همچنین انواع محلو‌های موضعی و ژل‌های ضدعفونی کننده از تولیدات این شرکت است.
وي گفت: این کارخانه دارای ۵ خط اسپری، سه دستگاه تولید انواع جار، دو دستگاه تولید تیوپ، و انواع بطری و دستمال مرطوب است و تمام دارو‌ها بومی سازی و موجب ایجاد فرصت‌های شغلی جدید د این منطقه شده است.  
سید احمد رسولی نژاد نایب ریس کمیسیون صنایع و معدن در اين بازديد از طراحی و اجرای ساماندهی خودرو و پیگیری مطالبات مردم برای حل مشکلات موجود در کشور خبر داد و گفت: با برگزاری جلسات متعدد و بازدید‌های میدانی تمام موارد در حوزه‌های مختلف در کمیسیون تخصصی مجلس مطرح و مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
رسولی نژاد افزود: طرح و لایحه در دست اقدام با محوریت "معافیت‌های مالیاتی و اصلاح قانون مناطق آزاد در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته است.  
مصطفی خانزادی سرپرست معاونت فنی و زیربنایی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد نيز با بیان اینکه در خصوص کنترل قیمت مسکن و برطرف کردن محدودیت‌های قانونی در مناطق آزاد، اقدامات موثری انجام شده است، گفت: مذاکراتی با بنیاد مستضعفان با هدف ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه در دستور کار قرار گرفته است.
خانزادی با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه بندر آفتاب در زمینه توسعه و ساخت مسکن افزود: با اجرای طرح ساخت مسکن در بندرآفتاب، شرایط خانه دار شدن افراد کم درآمد جامعه در این منطقه فراهم می‌شود.
وی بر لزوم اهمیت نظارت‌های دقیق و مستقل شدن بانک‌های مستقر در جزیره کیش گفت: ساکنان کیش و فعالان اقتصادی با گردش مالی خوبی که در بانک‌های کیش دارند می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تسهیلات بانکی در این منطقه بهره‌مند شوند.
معاون توسعه مدیریت و سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش نيز گفت: تنزل یافتن فعالیت‌های اقتصاد در گردش بانک‌ها به شعب در جزیره کیش؛ مشکلات عدیده‌ای را برای کیشوندان و فعالین اقتصادی با گردش مالی خوبی که دارند ایجاد کرده است.
ناصر آخوندی گفت: مشکلات دیگری نیز با شکایت يك نفر به دیوان عدالت اداری برای کارکنان و فعالان اقتصادی منطقه در زمینه معافیت‌های مالیاتی ایجاد شده است.
معاون توسعه مدیریت سازمان گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های سنگین جزیره کیش، سود تولید کاهش پیدا کرده و همچنان تورم در حال افزایش است و با توجه به فلسفه وجودی مناطق آزاد با محوریت " رونق تولید و حضور در بازار‌های رقابتی"، یکی از ویژگی‌های مستقل شدن بانک‌ها در این منطقه، بهره مندی کارکنان شاغل در جزیره کیش و فعالان اقتصادی از تسهیلات کم بهره بانکی بر اساس گردش مالی خواهد بود.
 
مرجع : خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما