۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۲۵۰۲

همکاری سازمان غذا و دارو با مناطق آزاد گره‌ تحریم‌ها را باز می‌کند

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: همکاری این سازمان با شورای عالی مناطق آزاد بسیاری از گره‌ها را در زمان تحریم‌های ظالمانه باز می‌کند.
همکاری سازمان غذا و دارو با مناطق آزاد گره‌ تحریم‌ها را باز می‌کند
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، محمدرضا شانه ساز روز یکشنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان غذا و دارو و شورای عالی مناطق آزاد، تجاری و ویژه اقتصادی که در آزمایشگاه مرجع ملی سازمان غذا و دارو برگزار شد، افزود: امضای تفاهم نامه ظرفیت‌های ویژه در میان دو نهاد را ریل‌گذاری می کند و رشد اقتصادی و اقلام سلامت کشور در محوریت قرار می‌گیرد.
وی اظهار داشت: تحریم هایی که دشمنان برای کشور ایجاد کردند بویژه در حوزه سلامت، ظالمانه بوده و شورای‌عالی مناطق آزاد می تواند بسیاری از گره ها را در این زمینه باز کند.
شانه ساز ادامه داد: از سال‌ها پیش برای همکاری با شورای‌ عالی مناطق آزاد اعلام آمادگی بودیم و می خواستیم انعقاد تفاهم نامه را در این زمینه تسری دهیم.
رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: انعقاد این تفاهم نامه می تواند الگویی برای سایر بخش های کشور باشد و در تحقق شعار امسال که رفع موانع است، کمک کند.
به گزارش ایرنا، دبیر مناطق آزاد، تجاری و ویژه اقتصادی نیز در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری با سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به اینکه رسالت و فعالیت سازمان غذا و دارو حساسیت های ویژه ای دارد و با سلامت مردم در ارتباط است مناطق آزاد می تواند همکاری خوبی در این زمینه داشته باشد.
حمیدرضا مومنی افزود: با توجه به همه گیری کرونا و محدودیت هایی که در بحث واردات واکسن وجود دارد مناطق آزاد در حوزه پشتیبانی می تواند حضور فعال داشته باشد و همکاری فی مابین ما و سازمان غذا و دارو برای تحقق  این موضوع سرعت عمل می بخشد.
وی گفت: ایجاد آزمایشگاه ها و بحث آموزش نیرو از مفاد مهم این تفاهم نامه است که میان شورایعالی مناطق آزاد و سازمان غذا و دارو میسر می شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما