۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۰۱۲

واریز مستقیم مالیات بر ارزش افزوده به حساب وزارت بهداشت

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: دولت مکلف شد سهم سلامت از مالیات بر ارزش افزوده را به صورت مستقیم و کامل به حساب وزارت بهداشت واریز و همچنین نسبت به اختصاص صد درصدی درآمد ۱۰ درصد هدفمندی یارانه ها به این وزارتخانه اقدام کند.
واریز مستقیم مالیات بر ارزش افزوده به حساب وزارت بهداشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ علی اصغر باقرزاده با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 افزود: دولت در لایحه بودجه 1402، پیش بینی کرده بود که سهم سلامت از درآمد مالیات بر ارزش افزوده ابتدا به حساب خزانه داری کل واریز شود و سپس دولت هر زمانی تمایل داشت آن را تخصیص دهد اما ما آن را اصلاح و تاکید کردیم که مبلغ دریافتی را تا 15 ماه بعد به صورت مستقیم و کامل به حساب وزارت بهداشت واریز کند.

وی عنوان کرد: در لایحه بودجه 1402، درآمد حاصل از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده 35 همت پیش بینی شده بود و به صورت کامل ندیده بودند اما باید 55 همت در نظر می گرفتند که با مصوبه کمیسیون تلفیق به 55 همت افزایش یافت.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: دولت مکلف شد 10 درصد منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها را به صورت خالص، کامل و صد درصد به حساب وزارت بهداشت واریز کند. از سویی سازمان خزانه داری هم مکلف شد مالیات دریافتی هر ماه را تا 15 ماه بعد بلافاصله به صورت مستقیم و کامل به حساب وزارت بهداشت واریز کند.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما