۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۳۰۰۰

تاثیر واردات بر رفع کمبود شیر خشک در آمریکا

رئیس انجمن تولید کنندگان شیرخشک نوزاد گفت: مشکل کمبود شیر خشک در آمریکا جدی است و خبرهای منتشر شده در خصوص تامین شیر خشک از طریق واردات فقط جنبه روانی در افکار عمومی این کشور دارد.
تحویل زاده
هانی تحویل زاده در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ افزود:یکی از تولیدکنندگان اصلی شیرخشک در آمریکا چند ماه پیش دچار مشکل شد و از آنجایی که حدود 30 درصد بازار را تامین می کرد، سایر شرکت ها نتوانستند کسری بازار را جبران کنند و همچنان آمریکا با کمبود شرخشک اطفال مواجه است.

وی افزود: چند روز قبل خبری منتشر شد که آمریکا به میزان 35 تن شیر خشک اطفال از اروپا وارد کرد اما معمولا مقدار شیرخشک اطفال بر اساس تعداد قوطی بیان می شود و بیان تُناژ برای مواد اولیه بکار می رود، حتی اگر این میزان واردات بصورت ماده اولیه باشد، فقط می توان با آن 80 هزار قوطی شیرخشک تولید کرد.

تحویل زاده تصریح کرد: این واردات اندک نمی تواند کمبود شیرخشک را در آمریکا جبران کند چرا که بطور مثال در کشور ما با جمعیت کمتر از آمریکا، سالانه 60 تا 70 میلیون قوطی شیر خشک مصرف می شود. پس خبر واردات 35 تن در آمریکا فقط جنبه روانی دارد تا خانواده ها را از نگرانی خارج کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما