۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۳۲۳۵

بازگشت ماسک بدنبال قرمز شدن شهرها

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در جلسه امروز ستاد ملی کرونا با توجه به افزایش موارد ابتلا، بستری و افزایش شهر‌های قرمز و نارنجی بر استفاده از ماسک در همه فضا‌ها در شهر‌های قرمز و نارنجی تأکید شد.
فایل ویدیو
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ عباس شیراوژن با اشاره به نشست امروز ۱۸ تیر ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: استفاده از ماسک در شهر‌های آبی و زرد در نقاط سرپوشیده یا پرازدحام و پر تردد ضروری است.

وی ادامه داد: تزریق نوبت یادآور واکسن در کشور‌های مختلف باعث کاهش موارد ابتلای بیماری کرونا شده است و بر عکس کشور‌هایی که پوشش واکسن کاملی داشتند، ولی زمان زیادی از تزریق واکسن گذشته مجدداً موارد ابتلا در آن‌ها افزایش یافته است، پس باید تزریق واکسن یادآور را جدی بگیریم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: وزارت بهداشت در این راستا باید تعداد و ساعات خدمت رسانی مراکز واکسیناسیون را برای ایجاد تسهیل در امر واکسیناسیون، افزایش دهد.

وی با اشاره به مصوبه دیگه ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: با توجه به افزایش شدید موارد ابتلا در کشور‌های همسایه از ترکیه تا امارات، بنا شد مراقبت های مرزی را افزایش دهیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما