۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
کد مطلب : ۳۴۲۲

با مصوبه دولت درمان ناباروری بیمه شد

سخنگوی دولت از همگانی شدن بیمه ناباروری خبر داد و گفت: همه مراکز خصوصی و دولتی مکلف به درمان ناباروری با بیمه های پایه هستند.
فایل ویدیو
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو، بهادری جهرمی سخنگوی دولت در خصوص تغییرات مصوبه جدید دولت در پوشش بیمه درمان ناباروری گفت: مطابق مصوبه اخیر که به تصویب هیات دولت رسید و پیش از آن هم در شورای عالی سلامت تصویب شده بود چند مساله مهم اتفاق افتاد، موضوع اول اینکه ناباروری برای اولین بار صورت کامل و همگانی تحت پوشش قرار گرفت، یعنی هر کسی بیمه پایه داشته باشد همان بیمه پایه خودش ناباروری را هم تشخیص و هم تحت پوشش قرار می‌دهد هر کسی که بیمه پایه نداشته باشد بیمه سلامت مکلف شده است که او را تحت پوشش قرار بدهد.

سخنگوی دولت بیان کرد: تمامی مراکزی که خدمات درمانی در حوزه ناباروری ارایه می‌کنند مکلف شدند که با بیمه‌های پایه قرارداد منعقد کنند و اگر قرارداد منعقد نکنند مجوز فعالیتشان تمدید نخواهد شد.

وی گفت: بعد از اجرای این قوانین امکان عدم پذیرش بیمه ناباروری وجود ندارد و فرانشیز یعنی مبلغی هم که پرداخت می‌شود مبلغ حوزه دولتی و عمومی غیردولتی است یعنی بخش خصوصی هم در سقف هزینه‌های درمانی و تشخیص ناباروری در حوزه مراکز دولتی مکلف شدند که پوشش بیمه‌ای داشته باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما