۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۱۸۸۳

افتتاح شرکت تولید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در قم

این شرکت تولیدی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰۰ نفر به منظور برطرف کردن نیازهای پزشکی و بیمارستانی استان افتتاح شد.
افتتاح شرکت تولید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در قم
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، استاندار قم در اجرای برنامه سه‌شنبه اقتصادی استان ، با حضور درشهرک صنعتی شکوهیه قم، از واحدهای ایران مرینوس تولیدکننده پارچه و منسوجات و آذین اوپال تولید کننده ظروف شیشه ای بازدید کرد.
بهرام سرمست  سپس با بهره برداری از شرکت سلامت گستران پردیس پارت، تولیدکننده محصولات پزشکی و بیمارستانی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال؛ فاز توسعه این شرکت سلامت محور را نیز کلنگ زنی کرد.
وی در این مراسم طی سخنانی هدف از بازدیدهای میدانی به صورت یک هفته درمیان را آشنایی با مشکلات تولیدکنندگان دانست و گفت:در تلاش هستیم تا ضمن رفع موانع تولید، توسعه ی واحدهای صنعتی موفق را میسر کنیم.
سرمست همچنین با اشاره به افتتاح یک طرح سلامت محور، تلاش دولت برای تولید محصولات پزشکی و بیمارستانی در کشور را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در شرایط کرونایی بهره برداری از این واحد تولیدی، کمک شایانی به کادر درمان وتجهیزات و ملزومات برای بیماران تنفسی و کرونایی خواهد کرد.
استاندار قم مشارکت بانک ها در تامین نقدینگی شرکت های صنعتی را نیز مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی از جمله سرمایه در گردش آنها در بازدیدهای میدانی بررسی و دستورات لازم صادر می شود.
بر اساس آمار حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی استان قم فراتر از ۵۱ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۵۷ هزار تن فرصت اشتغال ایجادشده است؛ همچنین قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است ‌که هرکدام از آن‌ها موقعیت ممتازی برای توسعه اشتغال دارند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما