۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۲۰۸۳

کشف ۲ میلیاردتومانی دارو و کالای بهداشتی قاچاق از یک داروخانه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۲۰ میلیارد ریالی دارو و لوازم بهداشتی قاچاق در داروخانه‌ای در غرب تهران خبر داد.
کشف ۲ میلیاردتومانی دارو و کالای بهداشتی قاچاق از یک داروخانه
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف 20 میلیارد ریالی دارو و لوازم بهداشتی قاچاق در تهران خبر داد.
سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: با کسب خبری پیرامون توزیع خارج از شبکه دارو و اقلام بهداشتی توسط متصدی داروخانه‌ای در حوالی غرب تهران تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.
وی تصریح کرد: تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و مشخص شد که مالک داروخانه با تهیه اقلام بهداشتی و دارویی به صورت قاچاق آنها را خارج از شبکه توزیع در اختیار مشتریان قرار می دهد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره اینکه با هماهنگی های قضائی دستگیری متهم و بازرسی از داخل داروخانه از مرجع قضایی اخذ شد، افزود: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری متهم در بررسی از داخل این داروخانه 12 هزار و 188 عدد انواع دارو، 30 هزار و 700 عدد لوازم بهداشتی ، 3 هزار و 600 عدد سرنگ و یک هزار و 920 قوطی شیرخشک قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف کنند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی و کالای کشف شده تحویل سازمان دارو و غذا شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را 20 میلیارد ریال محاسبه کرده اند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما