۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۲۱۷۰

ساری به جمع ۱۰ آزمایشگاه DNA پزشکی قانونی کشور پیوست

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از بهره‌برداری مرکز آزمایشگاهی ، تشخیصی و تالار تشریح پزشکی قانونی در ساری در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: با افتتاح این مرکز ساری به ۱۰ آزمایشگاه ژنتیکی DNA پزشکی قانونی کشور می‌پیوندد.
ساری به جمع ۱۰ آزمایشگاه DNA پزشکی قانونی کشور پیوست
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، دکتر علی عباسی سرمایه‌گذاری این طرح ملی را ۱۲میلیارد تومان اعلام کرد و توضیح داد: این مرکز نیاز آزمایشگاهی سم‌شناسی ، آسیب‌شناسی ، تشخیص ژنتیکی یا DNA و  سرولوژی ( تشخیص لکه های خونی ) پزشکی قانونی استان های مازندران ، سمنان و گلستان را تحت پوشش قرار می دهند. 
وی با بیان این که یکشنبه هفته آینده این مرکز آزمایشگاهی با حضور رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور افتتاح می شود، افزود: همزمان 2ساختمان اداره پزشکی قانونی شهرستان نور و رامسر نیز به بهره برداری می رسد.
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با بیان این که این ۲ طرح  از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان مازندران است، ادامه داد: ساختمان اداری نور با یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان از سوی بسیج سازندگی ساخته شده است.
عباسی در مورد طرح ساختمان اداری پزشکی قانونی رامسر نیز گفت: زمین این طرح توسط خانم خیر " نسا صادق ذکیا " اهدا شد و با هزینه یک میلیارد ۱۰۰میلیون تومانی ساخته شده است.
همزمان با دهه فجر ۲۶ هزار میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی در این استان به بهره‌برداری می‌رسدکه  ۸۸۷ پروژه در حوزه صنعت و معدن ، برقرسانی ، آب و گاز و گردشگری و کشاورزی در شهرها و روستاهای استان مازندران است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما