۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۲۳۴۹
همزمان با شروع هفته سلامت صورت می‌گیرد؛

توزیع بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیت تشخیص سریع آنتی ژن کرونا

هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران از توزیع بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیت تشخیص سریع آنتی‌ژن کرونا همزمان با شروع هفته سلامت خبر داد.
توزیع بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیت تشخیص سریع آنتی ژن کرونا
به گزارش پایگاه خبری خبردارو، همزمان با آغاز هفته سلامت هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از توزیع بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیت تشخیص سریع آنتی ژن کرونا خبر داد و اعلام کرد: همه کیت‌ها بر اساس اعلام نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور طی یک ماه آغازین سال ۱۴۰۰ توزیع شده است.
یکی از عناوین روز شمار هفته سلامت، همراهی با مدافعان سلامت برای ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر است در این راستا هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران بنابر رسالت خود خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده است.
از ابتدای شیوع کووید ۱۹ در کشور انعقاد قرارداد، خریداری و توزیع کیت‌های تشخیص سریع آنتی ژن کرونا در راستای تامین نیاز مراکز درمانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی توسط هیات امنای صرفه جویی جهت انجام تست کرونا برای افراد نیازمند صورت گرفته است و این خدمات همچنان ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، هفته سلامت سال ۱۴۰۰ از اول تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار «ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر» برگزار می‌شود.
بر اساس روز شمار هفته سلامت، چهارشنبه اول اردیبهشت با عنوان «همراهی با مدافعان سلامت برای ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر، پنجشنبه دوم اردیبهشت با عنوان «مشارکت اجتماعی، همدلی و وفاق ملی برای ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر»، جمعه سوم اردیبهشت با عنوان «آموزه‌های دینی و پیوند نهادهای مذهبی و نظام سلامت برای ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر» خواهد بود.
براساس این گزارش، شنبه چهارم اردیبهشت با عنوان «ارتقای نظام شبکه بهداشتی درمانی و مراقبت‌های بهداشتی اولیه برای ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر»، یکشنبه پنجم اردیبهشت با عنوان «رسانه‌ها، آموزش و فرهنگ سازی برای ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر»، دوشنبه ششم اردیبهشت با عنوان «پژوهش، فناوری، پشتیبانی و مانع زدایی از تولید برای ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر و روز سه شنبه هفتم اردیبهشت با عنوان «مشارکت‌های بین بخشی و مسئولیت اجتماعی برای ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر» نام‌گذاری شده است.
 
مرجع : وزارت بهداشت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما