۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۲۹۱۶

۲ ماه سپری شد؛ تعرفه‌های پزشکی ابلاغ نشد

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: دو ماه از سال سپری شده ولی هنوز تعرفه‌های سال ۱۴۰۱ ابلاغ نشده است.
۲ ماه سپری شد؛ تعرفه‌های پزشکی ابلاغ نشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیل خبردارو؛ محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نشست خبری اولین همایش جامع کووید ۱۹ نظام پزشکی تهران بزرگ افزود:هنوز کرونا کامل ریشه کن نشده اما شاهد کم لطفی به کادر درمان و پزشکان هستیم، بگذارید داستان کرونا تمام شود و بعد اگر خواستید کسانی را بیاورید و جایگزین ۳۵۰ هزار نفر این جامعه کنید.
وی گفت: اکنون دو ماه از سال سپری شده و هنوز تعرفه‌های سال ۱۴۰۱ ابلاغ نشده است، کدام قشر را سراغ دارید که الان خدمات را با تعرفه سال قبل ارائه دهند؟ ۴۸ روز گذشته است و روزی چند صد میلیون ریال به حوزه سلامت کشور آسیب می‌رسد که به نفع سازمان‌های بیمه‌گر است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی تاکید کرد: ۱۳ روز پیش تعرفه‌ها تصویب شده؛ اما هنوز ابلاغ نشده است. این اجحاف به جامعه پزشکی است، این تعرفه ابلاغ نشده کمتر از تعرفه پیشنهادی شورای عالی بیمه است. امروز هم نامه‌ای تحویل دفتر ریاست جمهوری دادیم و امیدواریم موثر واقع شود.

وی گفت: دولت سیزدهم در واکسیناسیون سریع عمل کرد، پارسال در اردیبهشت و خرداد که همه دنیا در حال واکسیناسیون بودند، میزان واکسیناسیون در کشور ما ۶ درصد بود و دولت سیزدهم در مدت کوتاهی حجم انبوهی واکسن وارد و تزریق کرد و اکنون بالای ۸۰ درصد پوشش واکسیناسیون داریم؛ البته در تزریق دز سوم واکسن کرونا خیلی موفق نبودیم و کمتر از ۵۰ درصد استقبال شده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما