۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۳۰۱۹
بهرام دارایی؛

نحوه مصرف ارز دارو را ماهانه اعلام خواهیم کرد

رییس سازمان غذا و دارو گفت: بصورت ماهانه روی سایت مان اعلام خواهیم کرد که چه کسی به چه میزان ارز برای چه چیزی دریافت کرده است.
نحوه مصرف ارز دارو را ماهانه اعلام خواهیم کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ دکتر بهرام دارایی افزود: به تازگی در بحث تجهیزات پزشکی روی سایت‌مان هر کسی را که در حوزه واردات یا زمینه‌های دیگر ارزی گرفته، اعلام کردیم تا مشخص باشد که چه کسی، چه ارزی، برای چه کاری و از چه منبعی دریافت کرده است و برای دارو هم همین اقدام را انجام می‌دهیم و ماهیانه آن‌ها را اعلام می‌کنیم.
وی گفت: باید شفافیت ایجاد کنیم و اثر عامل انسانی را کم کنیم. در سازمان غذا و دارو سال‌هاست بر روی این موضوع تاکید و کار می‌شود. سامانه تی‌تک هم برای همین ایجاد شده که بتواند تا جایی پیش رود که عامل انسانی کمترین اثر را در اعطای مجوزها و ... داشته باشد تا متوجه شویم که هر کس در این سیستم چه اقدامی انجام می‌دهد.
رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه گاهی اوقات وضع زیاد قانون هم منجر به گیج شدن مردم و اجراکنندگان می‌شود و می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند، گفت: قوانین موازی و تکراری می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند. بر این اساس مقررات‌زدایی و آسان و مشخص کردن قوانین به طوری که نتوان آن‌ها را تفسیر به رای کرد، بسیار مهم است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما