۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۳۰۷۰

پرداخت مطالبات شرکت‌های تولیدکننده واکسن تا پایان مرداد

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: شرکت‌های تولیدکننده واکسن کرونا ۵ هزار میلیارد تومان و هلال‌احمر هم ۳۰۰ میلیارد تومان از دولت طلب دارند که با پیگیری ها مقرر شد ۵۰ درصد طلب شرکت ها تا آخر خردادماه و ۵۰ درصد هم تا آخر مردادماه پرداخت شود.
پرداخت مطالبات شرکت‌های تولیدکننده واکسن تا پایان مرداد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ حسینعلی شهریاری با اشاره به پیگیری پرداخت طلب واکسن‌سازان از رئیس جمهور در نشست اخیر ستاد مبارزه با کرونا، افزود: مقرر شد ۵۰ درصد طلب شرکت ها تا آخر خردادماه و ۵۰ درصد هم تا آخر مردادماه پرداخت شود، در این رابطه دولت موظف است پول تمام واکسن‌هایی که در گذشته با درخواست وزارت بهداشت تولید شده را پرداخت کند اما اگر شرکتی بدون عقد قرارداد واکسن تولید کرده باشد دولت تعهدی برای پرداخت ندارد.

وی گفت: رئیس جمهور دستور داد که در نشستی از تلاش ها و زحمات شرکت های تولیدکننده واکسن قدردانی و مشکل طلبشان حل شود که این نشست برگزار شد.

شهریاری افزود: در حال حاضر چند میلیون دوز واکسن کرونای تولید داخل داریم که به آنها نیازی نداریم به گونه ای که حتی رئیس جمهور تاکید کرد که می توان آن را به کشورهای دوست و همچنین کشورهایی که نیاز دارند اهدا کرد البته وزیر بهداشت هم بیان کرد که به دلیل فروکش کردن بیماری، متقاضی برای خرید آنها وجود ندارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما