۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۳۱۰۴

لزوم رفع ایرادات سامانه نسخه نویسی الکترونیک

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: سامانه نسخه نویسی الکترونیک ایراداتی دارد که باید برطرف شود و هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است.
لزوم رفع ایرادات سامانه نسخه نویسی الکترونیک
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ میرهاشم موسوی در جلسه بررسی وضعیت نسخه‌الکترونیک افزود: در زمینه نسخه نویسی الکترونیک همچنان با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید هماهنگی حوزه فناوری‌اطلاعات با مدیران استانها افزایش یابد و ایرادات برطرف شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: نظارت و بازرسی منظم از داروخانه‌های طرف قرارداد برای اطمینان از کارکرد مناسب سامانه نسخه‌الکترونیک و توجه ویژه به پایداری و سرعت قابل قبول سامانه نیز باید مورد توجه باشد و اختلال در سامانه نسخه‌الکترونیک به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود.

وی گفت: استفاده پزشکان و داروخانه‌ها از سامانه نسخه‌الکترونیک باید با حداکثر سهولت باشد و در این زمینه می‌توانیم از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان نیز استفاده کنیم. حوزه فناوری‌اطلاعات و حوزه درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه ارتقاء سامانه نسخه‌الکترونیک مسئولیت مشترک دارند و باید با هماهنگی بین بخشی و تقسیم وظایف در اسرع وقت برنامه زمان‌بندی توام با اولویت‌بندی وظایف را برای نسخه‌الکترونیک تنظیم کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما