۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۳۱۱۴

پنچر کردن آمبولانس باعث فوت دختر ۲ ساله شد!

یک شهروند غیر مسئول با پنچر کردن چرخ‌های آمبولانس اورژانس باعث فوت دختربچه‌ای ۲ ساله شد.
پنچر کردن آمبولانس باعث فوت دختر ۲ ساله شد!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ حوالی ساعت ۱۴:۴۲ دقیقه روز گذشته (سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱) در تماس با مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران گزارش ایست قلبی-تنفسی دختر بچه‌ای ۲ ساله به این مرکز اعلام شد که نیرو‌های اورژانس خود را به محل حادثه در خیابان شهید بهشتی رساندند.

به دلیل شرایط ترافیکی این خیابان و نبود جای پارک مناسب و حال وخیم دختربچه به ناچار نیرو‌های اورژانس تهران برای نجات جان بیمار، آمبولانس را در خط ویژه پارک کردند.تکنیسین‌های اورژانس خود را به آدرس کودک بدحال رساندند و با کودک کم جان روبه‌رو شدند، بلافاصله وظیفه ذاتی خود که نجات جان یک انسان است را آغاز و اقدامات احیاء قلبی ریوی را شروع کردند.

عملیات احیای کودک با موفقیت انجام شد اما وقتی نیرو‌های اورژانس پس از عملیات احیاء قصد انتقال بیمار به آمبولانس را داشتند، متوجه شدند دو عدد از چرخ‌های آمبولانس توسط فردی ناشناس آسیب دیده و باد‌ لاستیک های آن خالی شده است.

نیرو‌های اورژانس با مشاهده این وضعیت برای انتقال بیمار درخواست حضور آمبولانس دیگری را می‌دهند که آمبولانس دوم در محل حاضر شد؛ اما متاسفانه طولانی شدن روند انتقال به دلیل اتفاق رخ داده، باعث وخامت مجدد حال کودک شده و جان خود را از دست داد. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما