۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۳۱۴۷

بیمارستان چابهار از سال ۶۹ در مرحله کلنگ زنی

نماینده چابهار در مجلس گفت: یک بیمارستان در حوزه انتخابیه ما سال ۱۳۶۹ در دولت آقای هاشمی کلنگ‌زنی شد، این کار در دولت خاتمی یکبار و در دولت آقای احمدی‌نژاد دو بار و در دولت آقای روحانی هم تکرار شد.
بیمارستان چابهار از سال ۶۹ در مرحله کلنگ زنی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ وزیر بهداشت امروز برای پاسخگویی به پرسش نماینده چابهار در نشست علنی مجلس حاضر شد و معین الدین سعیدی نماینده چابهار در این جلسه افزود: بیمارستانی در چابهار بارها کلنگ زنی شده، در دوران آقای رئیسی هم گفتیم شما هم کلنگ‌زنی کنید برای ما که بیمارستان نمی‌شود، شاید برای شما چاه نفت شود.

وی همچنین درباره کمبود تخت بیمارستانی، کمبود نسبت پزشک به بیمار به ویژه پزشکان متخصص و کمبود قابل ملاحظه تجهیزات پزشکی از وزیر بهداشت توضیح خواست و گفت: گزارش‌هایی از تحقق ۱۰۰ درصدی طرح نسخه الکترونیک در استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و جنوبی، بوشهر و ایلام داده می شود و این در حالیست که برخی از این مناطق رایانه و اینترنت هم ندارند.

نماینده چابهار تصریح کرد: نسبت پزشک به جمعیت در سیستان و بلوچستان یک دهم متوسط کشوری است و شاخص این استان برای پرستاران، به جای ۲ حدود نیم است.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما