۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۳۱۵۲

صندلی رشته های تخصصی پزشکی نباید خالی باشد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نباید حتی یک صندلی در رشته‌های تخصصی خالی بماند و زمانی که در رشته‌ای استاد و ظرفیت داریم به هیچ وجه نباید در آن رشته صندلی خالی داشته باشیم. 
صندلی رشته های تخصصی پزشکی نباید خالی باشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ بهرام عین‌اللهی در اجلاس معاونان درمان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور افزود: ما هزار بیمارستان و ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی و ۵۰۰ هزار پرسنل در کشور داریم اما بهره وری مان باید افزایش یابد.

وی ضمن تاکید بر استفاده از نرم‌ افزارهای هوشمند در سیستم های درمانی، اظهار کرد: امروزه ما می توانیم بسیاری از فرایندها را به صورت هوشمند حل کنیم و سیستم های درمانی باید با استفاده از نرم افزار های هوشمند ارتقا پیدا کنند.

وزیر بهداشت گفت: کادر سلامت همیشه باید در حال آموختن باشند، زیرا هر روز روش ها، داروها، دستگاه ها و تشخیص های جدیدی معرفی می شوند. به هیچ وجه از کیفیت درمان نباید کاسته شود و معاونت درمان بهترین محل برای ارزیابی دانش آموختگان است.

وی با تاکید بر اهمیت اورژانس افزود: بخش اورژانس از مهمترین قسمت های بیمارستان  است و تاکید ما تنها بر خدمات پزشکان اورژانس نیست، بلکه تمامی پرسنل و کارکنان اورژانس باید کار خود را به نحو احسن انجام دهند. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما