۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
کد مطلب : ۳۴۰۴

ورود بیمه های تکمیلی به سامانه نسخه الکترونیک

رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از پروژه‌های مهم امسال تکمیل نسخه الکترونیک در حوزه بیمه تکمیلی است که طی یک یا دو ماه این امر محقق می شود.
ورود بیمه های تکمیلی به سامانه نسخه الکترونیک
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ دکتر محمد بهزادپور افزود: خدمات جامعی در حوزه الکترونیک از سوی بیمه‌های تکمیلی به مردم ارائه نمی‌شد و این حلقه مفقوده باید اصلاح شود.
 
 وی با اشاره به طرح بیمه تکمیلی خادمین سلامت گفت: قبلا برای کارگاه‌های کوچک نمی‌توانستیم قرارداد بیمه‌ای منعقد کنیم، اتفاق خوب اصلاح این آیین‌نامه بود که قبلا اجازه داده نمی‌شد در گروه های با تعداد کم قرارداد بسته شود، از طرفی جمع کردن گروهی افراد برای عقد قرارداد بیمه‌ای ممنوعیت داشت که این موضوعات اصلاح شد و با پیشگامی بیمه البرز، این طرح خوب بیمه تکمیلی خادمان سلامت در حوزه سلامت اجرایی شد.

وی عنوان کرد: با این طرح حدود ۵۰۰ هزار نفر از جامعه خادمان سلامت به همراه خانواده آنها تحت پوشش بیمه تکمیلی می‌روند که این تدبیر بسیار خوبی است.

بهزاد پور در پایان اظهار کرد: با توجه به فشاری که بر عموم مردم از حیث هزینه‌های درمانی وجود دارد، راهی جز ارائه راهکار مشترک بین بیمه‌ و وزارت بهداشت نداریم‌. ما باید طرحی ارائه دهیم تا تمام توان کنار هم قرار گیرد و مشکلات از جمله افزایش هزینه مربوط به دارو، درمان و تجهیزات پزشکی مرتفع شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما