۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۳۴۷۱

صنعت داروسازی با نصف ظرفیت فعال است

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر صنعت داروسازی ما با نصف ظرفیت در حال تولید است و باید با افزایش صادرات این خلا را پر کنیم.
صنعت داروسازی با نصف ظرفیت فعال است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ بهرام دارایی در مراسم افتتاحیه نوزدهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران با اشاره به اجرای طرح دارویاری، افزود: ارز ترجیحی برای حوزه داروسازی یک سم مهلک و حتی یک بمب ساعتی بود که هر لحظه ممکن بود منفجر شود.

دکتر دارایی گفت: رئیس‌جمهوری اعلام کرد که از خدمات داروسازان راضی است، کارهای زیادی از مدیران جوان داروساز بر می‌آید و رهبری هم در اظهارات اخیرشان از فعالیت مدیران جوان حمایت کردند. سیاست ارزی جدید در حوزه دارو باعث جلب اعتماد مسوولان ارشد کشور به این حوزه شده است.

وی با اشاره به تغییرات مدیریتی در اداره کل دارو و انتصاب دکتر شمالی افزود: ما وقتی درباره جوانگرایی صحبت می کنیم و رهبری هم می‌فرمایند که به جوانان اعتماد کنیم و حتی اگر خطایی داشتند قابل اغماض است، باید به این حرفها عمل کنیم و این مسیری است که می‌تواند به بالندگی کشور کمک کند.

رییس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: ما می‌توانیم هم تجربه و پیشکسوتی را داشته باشیم و هم نیروی جوانی را و این دو در کنار هم می‌توانند اثرات بهتری داشته باشند، دکتر شمالی هم تجربه و هم علمش را دارد و مطمئنم در این مسئولیت موفق خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما