۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۳۵۹۷

دخالت شارلاتان ها در امور پزشکی

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: افراد شارلاتان تحت عناوین مختلف با دخالت غیرمجاز در حوزه پزشکی عوام فریبی می کنند و جرائمی که برای این افراد در قانون تعزیرات پیش بینی شده بازدارنده نیست.
دخالت شارلاتان ها در امور پزشکی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ حسینعلی شهریاری با انتقاد از دخالت افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی، افزود: قوانین و جرایم این حوزه مصوبه مجمع تشخص مصلحت نظام است بنابراین مجلس نمی تواند ورود کند مگر اینکه مجمع اجازه ورود مجلس را بدهد بنابراین می طلبد دولت با هماهنگی با مجمع، قوانین قدیمی را اصلاح کند.

وی تصریح کرد: جرائم باید به گونه ای پیش بینی شود که بازدارندگی داشته باشند و افراد جرات نکنند با دخالت در امور پزشکی با سلامت مردم و جامعه بازی کنند.

شهریاری ادامه داد: متاسفانه شاهد افزایش ورود غیرمتخصص ها در زمینه جراحی زیبایی هستیم و بیشترین صدمات و آسیب ها به مردم از این همین حوزه نشاُت می گیرد، در برخی موارد شاهد اتفاقات ناگواری هستیم.

رییس کمیسیون بهداشت مجلس در مورد جرائم پیش بینی شده برای افراد غیرمجاز در امور درمانی، گفت: جرائمی که برای این افراد در قانون تعزیرات پیش بینی شده بازدارنده نیست و نیاز به بازنگری دارد البته باید در بسیاری از قوانین تعزیرات مربوط به حوزه سلامت بازنگری شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما