۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۳۷۰۹

۱۸ شرکت دارویی در مناقصه‌های سوریه برنده شدند

مدیرکل هماهنگی امور بین الملل وزارت بهداشت گفت: همکاری ها با کشورهای گروه پنج و ترکیه در حال توسعه است و خوشبختانه ۱۸ شرکت دارویی ایران توانستند در مناقصه‌های سوریه برنده شوند.
۱۸ شرکت دارویی در مناقصه‌های سوریه برنده شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ دکتر محمدحسین نیکنام افزود: در کشور روسیه نیز نمایشگاهی از ۱۸ تا ۲۲ آذر ماه برگزار می شود که جلسه ای در همین ارتباط با شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی داشتیم تا در این نمایشگاه بین المللی حضور داشته باشیم.

وی ادامه داد: نشست مسئولان انتقال خون کشورهای افغانستان، پاکستان، ایران و عراق هم در ماه‌های آتی در تهران برگزار می شود و مشغول برنامه ریزی برای آن هستیم.

نیکنام گفت: برگزاری این نشست در تهران فرصت خوبی برای طرح مباحث مرتبط با انتقال خون و انتقال تجربیات جمهوری اسلامی ایران در این زمینه به کشورهای گروه پنج خواهد بود. ما محصولات مرتبط با انتقال خون، دستگاه ها و ملزومات زیادی داریم که می توانیم در قالب یک نمایشگاه جانبی در این نشست، آنها را نیز معرفی کنیم.

مدیرکل هماهنگی امور بین الملل وزارت بهداشت افزود: در آینده نزدیک دکتر عین اللهی وزیر بهداشت به همراه هیاتی متشکل از نمایندگان معاونت ها و سازمان هایی که برنامه هایی برای توسعه روابط حوزه سلامت با ترکیه دارند، به کشور ترکیه سفر خواهند داشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما