۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۳۹۲۵

جزئیات پرداخت مطالبات داروخانه‌ها از سوی تامین اجتماعی

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: داروخانه‌ها تمام مطالباتشان را تا مهرماه دریافت کرده‌اند.
جزئیات پرداخت مطالبات داروخانه‌ها از سوی تامین اجتماعی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ شهرام غفاری افزود: سهم آبان ماه مربوط به طرح دارویار نیز تسویه شده و سهم دارویار در آذرماه هم در شرف پرداخت است، به این ترتیب عقب ماندگی نداریم و از نظر ما در داروخانه‌ها مشکلی از حیث مطالبات وجود ندارد.

وی ادامه داد: ۴۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز غیردولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در روزهای گذشته پرداخت شده است.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی همچنین با بیان اینکه بالغ بر ۹۵ درصد پزشکان طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی نسخ خود را به صورت الکترونیکی می‌نویسند، گفت: ۶۸ میلیون نسخه پزشک در شش ماهه اول سال صادر شده بود که بیش از  ۹۵ درصد آنها الکترونیکی بودند.

غفاری گفت: ما اجازه دادیم اگر نسخه کاغذی هم آمد فعلا داروخانه‌ها آن را بپذیرند. برخی داروخانه‌ها قانون را رعایت می‌کنند و نسخه کاغذی را قبول می‌کنند اما برخی هم می‌گویند باید نسخه الکترونیک ارائه شود که همین باعث اعتراض بیماران شده است.

وی درباره پذیرش نسخ به صورت آنلاین از سوی بیمه‌های تکمیلی نیز افزود: در حوزه بیمه تکمیلی متاسفانه تبادل برخط اطلاعات را به صورت کامل شاهد نیستیم و اخیرا هم با مسئولین بیمه‌های تکمیلی جلسه‌ای داشتیم و در صدد حل این مسئله هستیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما