۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۰۱۷

اسنپ و دیجی کالا مکمل تقلبی می‌فروشند

نائب رئیس انجمن داروسازان ایران گفت‌: مکمل‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی با تخفیف عرضه می‌شود و برخی از این فروشگاه‌ها ۵۰ الی ۶۰ درصد تخفیف می‌دهند که این موضوع جای سوال دارد.
اسنپ و دیجی کالا مکمل تقلبی می‌فروشند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ سید علی فاطمی افزود: درخواست ما از سازمان غذا و دارو سامان‌دهی قیمت مکمل‌ها است و فروش بی ضابطه مکمل‌ها مردم را به داروخانه بی‌اعتماد می‌کند و مردم تصور می‌کنند داروخانه گران فروش است.

وی تصریح کرد: متاسفانه بازار مکمل‌ها وضعیت خوبی ندارد، فروش مکمل به داروخانه با خریداران عمده مکمل‌ها که به صورت مجازی فعالیت می‌کنند تفاوت قیمت فاحشی دارد که از همین رو انجمن داروسازان در نامه‌ای موضوع را به سازمان غذا و دارو مطرح کرده است و درخواست بازنگری قیمت مکمل‌ها را داشتیم.

نائب رئیس انجمن داروسازان ایران افزود: متاسفانه انواع مکمل‌های تقلبی در بازار وجود دارد خصوصا فروش مکمل‌های تقلبی و محصولات آرایشی تقلبی در فضای مجازی رواج یافته است. در محصولات سلامت به وفور تقلب وجود دارد. بارها در داروخانه همکاران ما شاهد فروش مکمل‌های تقلبی بودند. بر اساس قانون همه مکمل‌های غذایی و ورزشی دارو محسوب می‌شوند و باید در داروخانه به فروش برسد، در اسنپ و دیجی کالا بارها مکمل‌های تقلبی به دست مردم رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تجربه شخصی من نشان می‌دهد همه نسخ پزشکان شامل مکمل است، متاسفانه مکمل‌ها تحت پوشش بیمه نیست و همین موضوع پرداختی از جیب مردم را افزایش می‌دهد. زمانی که ما کپسول آنتی بیوتیک نداشتیم همان شرکت‌ها مکمل‌ها را با تخفیف به فروش می‌رساندند. متاسفانه امروز شاهدیم برخی ویتامین‌ها هم برای تقویبت مو، برای تقویت پوست و حتی چشم به فروش می‌رسند که این موضوع نشان دهنده بازار سوداگری مکمل‌ها است. بازار مکمل‌های تقلبی ورزشی که دیگر جای خود دارد همچنین در موارد زیادی شاهدیم که مکمل‌های لاغری تقلبی نیز در این بازار بدون نظارت به فروش می‌رسد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما