۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۴۰۵۰

افتتاح مجهزترین بیمارستان کشور

بیمارستان هوشمند حضرت مهدی(عج) به عنوان اولین و مجهزترین بیمارستان بزرگ کشور روز چهارشنبه همزمان با نیمه شعبان افتتاح می شود.
افتتاح مجهزترین بیمارستان کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ این بیمارستان نزدیک به ۱۰۰۰ تخت شامل ٥٢٢ تخت بستری عادی، ۲۰۴ تخت بستری ویژه، ۱۱۰ تخت بستری اورژانس و ۴۲ تخت بستری جراحی سرپایی دارد.

بیمارستان حضرت مهدی،  ۱۰۸ هزار متر مربع وسعت دارد و به همین دلیل سرانه فضای فیزیکی هر تخت آن بالاست و بیماران در فضایی باز و مناسب تحت درمان قرار می‌گیرند. همچنین برخوردار از پد هلی کوپتر، تجهیزات پیشرفته، روزآمد و فوق مدرن است.

بیشترین تعداد تخت ICU و CCU را در بین بیمارستان‌های کشور دارد و تنها ۱۱۰ تخت اورژانس دارد که این تعداد تخت برای احداث یک بیمارستان کافی است.

همچنین ۳۸۰ عضو هیأت علمی دارد که تعدد و تنوع رشته‌های آنها در بین بیمارستان‌های کشور و منطقه بی نظیر است، دشوارترین و مهم‌ترین اعمال جراحی از قبیل پیوند کبد و جراحی قاعده جمجمه در این بیمارستان به واسطه تجهیزات پیشرفته قابل انجام است.

تنها ۶ ژنراتور دارد که هر یک از این ژنراتورها برای تأمین برق یک مجموعه بیمارستانی بزرگ کافی است. بیمارستان از معماری و هتلینگ فوق پیشرفته برخوردار است و خدمات رسانی در آن فناوری پایه و تماماً هوشمند است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما