۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۴۰۶۳

تکرار تراژدی تعرفه های پزشکی

تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی می بایست قبل از پایان هر سال به تصویب هیئت وزیران برسد اما همچنان خبری از اعلام تعرفه ها نیست.
تکرار تراژدی تعرفه های پزشکی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران گفت: در خصوص تعرفه جدید خدمات تشخیصی و درمانی آنچه سازمان برنامه و بودجه جهت ارائه به هیأت دولت آماده نموده، ۲۵ درصد افزایش در بخش دولتی و ۳۰ درصد در بخش خصوصی است.

وی افزود: سازمان نظام پزشکی در حال پیگیری شبانه روزی از طریق دولت، مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و سایر ابزارهای ارتباطی جهت تغییر در این درصدها است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران در نامه‌ای به رئیس جمهور، نوشت: شورای عالی بیمه سلامت در آبان ۱۴۰۱ طبق روال قانونی میزان افزایش تعرفه خدمات سلامت را تعیین و به سازمان برنامه و بودجه که خود عضو شورا است، اعلام کرد تا آن سازمان موضوع را برای تصویب نهایی به هیأت وزیران ارسال نماید.

معاونت ذی‌ربط در سازمان برنامه و بودجه بر خلاف قانون و برخلاف تأکیدات حضرتعالی در مکاتبات قبلی این سازمان، علاوه بر تغییر عدد مصوب شورای‌عالی بیمه سلامت، با تأخیر در ارسال آن به هیأت دولت، امکان تعیین تکلیف آن را به دو جلسه آخر هیأت دولت در سال جاری موکول کرده است.

لذا استدعا دارم به قید فوریت دستور فرمائید ضمن رعایت مصوبه شورای عالی بیمه سلامت، قبل از پایان سال، تصویب آن در دستور کار هیأت وزیران قرار گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما