۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۳۶۷۶

مبتلایان به MS اولین خدمت گیرندگان طرح دارو رسان

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: طرح دارو رسان از ابتدای هفته جاری بصورت پایلوت برای بیماران مبتلا به «ام اس» به اجرا درآمده است.
مبتلایان به MS اولین خدمت گیرندگان طرح دارو رسان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ علیرضا نمازی افزود: ما در سطح استان تهران حدود ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر بیمار خاص داریم که حدود ۶ هزار و ۸۰۰ نفر از آنها مبتلا به ام اس هستند و اجرای پایلوت این طرح در ابتدا از بیماران ام اس شروع شد.

وی تصریح کرد: طرح دارو رسان در راستای خدمات دهی ویژه به بیمه شدگان است، البته برای رساندن دارو به درب منزل بیماران باید استانداردها و پروتکل هایی در نظر گرفته می شد و به اعتماد بیمار نیز توجه کرد.

نمازی گفت: بهترین مسیر برای اجرای این طرح استفاده از ظرفیت ها و بسترهای یک مرکز دانشگاهی بود، در این باره با دانشگاه علوم پزشکی تهران و داروخانه ۱۳ آبان رایزنی و صحبت شد که خوشبختانه نظر مساعدی داشتند، لذا قرار شد که این طرح در گام اول با بیماران خاص آغاز شود.

مدیر کل بیمه سلامت استان تهران عنوان کرد: اطلاعات بیماران خاص در اختیار داروخانه ۱۳ آبان قرار گرفت و پس از برگزاری جلسات متعدد، پروتکل های لازم برای خدمت دهی بهتر به بیماران در نظر گرفته شد. در این رابطه با بیمار تماس گرفته شده و پس از اخذ نظر بیمار در صورت توافق و پس از هماهنگی های لازم دارو به درب منزل ارسال می شود.

وی افزود: در شرایط فعلی داروخانه ۱۳ آبان مشارکت داشته و امیدواریم در آینده بخش خصوصی یا داروخانه های دیگر نیز به اجرای طرح بپیوندند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما