۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۳۷۲۴

از رسوب مواد اولیه دارو در گمرک تا استیضاح وزیر بهداشت

عملکرد وزارت بهداشت امروز در صحن علنی مجلس با تذکرات مختلف مورد انتقاد قرار گرفت تا جایی که نماینده اسفراین خواستار استعفای بهرام عین اللهی پیش از استیضاح شد.
از رسوب مواد اولیه دارو در گمرک تا استیضاح وزیر بهداشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تذکری شفاهی در جلسه علنی بیان کرد: بخشی از مواد اولیه داروها به دلیل عدم تامین منابع مالی در گمرکات باقی مانده است، انتظار می‌رود وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه اهتمام لازم را برای ترخیص آنها داشته باشند.

 وی عنوان کرد: برخی گزارش‌های رسیده از گمرکات کشور نیز حاکی از این است که میلیون‌ها تن نهاده دامی و کشاورزی به خاطر عدم تامین منابع مالی ترخیص نشده و در آنجا باقی مانده است، در حالی که امروز کشور به آنها نیاز دارد.

امروز همچنین امان‌الله حسین پور نماینده اسفراین نیز در تذکری به وزیر بهداشت گفت: برخی از داروهای تولید داخل ۶۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است. وزیر بهداشت قبل از اینکه مجلس او را استیضاح کند، استعفا دهد.

وی افزود: چرا این وضعیت پیش بینی نشد؟ حال بیماران و سلامت مردم شوخی بردار نیست. متاسفانه آقای وزیر توان ساماندهی ندارد. پس قبل از اینکه مجلس شما را استیضاح کند، استعفا دهید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما