۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۳۷۶۶
هلال احمر:

پاسخگویی درباره ریکال آنتی‌بیوتیک‌ها با سازمان غذا و دارو است

روابط عمومی جمعیت هلال احمر اعلام کرد: ۳ هفته پس از ورود آنتی‌بیوتیک‌ها به کشور سازمان غذا و دارو طی نامه‌ای تعداد محدودی از یک بچ مشخص را جمع‌آوری کرده است و خود این سازمان باید در این زمینه پاسخگو باشد.
پاسخگویی درباره ریکال آنتی‌بیوتیک‌ها با سازمان غذا و دارو است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ روابط عمومی جمعیت هلال احمر اعلام کرد: پیرو کمبود داروهای آنتی بیوتیک در کشور، به سفارش سازمان غذا و دارو و با همکاری وزارت امور خارجه، محموله آنتی بیوتیک در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۷ از کشور هند وارد شد و شرکت بازرگانی سها کیش هلال احمر، بنا بر انجام وظایف بشردوستانه حمل و نقل محموله فوق را بر عهده گرفت.

هلال احمر خبر داد: بلافاصله پس از ورود محموله، مراحل قانونی طی شد و آنتی بیوتیک‌ها تحویل سازمان غذا و دارو گردید تا در میان شرکت‌های پخش مورد تأیید این سازمان توزیع شوند. با توجه به توضیحات فوق، پاسخگویی در این خصوص بر عهده سازمان غذا و دارو است.

لازم به ذکر است: براساس نامه‌ محمد پیکانپور مدیرکل امور داروی سازمان غذا و دارو به شرکت‌ سها کیش، داروی کوآموکسی‌کلاو با برند MAGAMOX CV-DUO با شماره سری ساخت MFH0555 که به‌صورت فوریتی وارد کشور شده، از لحاظ آزمون تعیین ماده مؤثره غیرقابل قبول بوده و این سازمان دستور ریکال (جمع‌آوری دارو از سطح عرضه) را صادر کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما