۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۳۷۷۶
کنایه های تند روزنامه جمهوری اسلامی:

دولت که با معجزه واکسن کرونا آورد چرا به فرمانی مشکل آنتی بیوتیک را حل نمی کند؟

روزنامه جمهوری اسلامی در گزارشی با انتقاد از عملکرد دولت نوشت: دولت محترم سیزدهم که پیشتر‌ها دست اعجاز داشت و به محض در اختیار گرفتنِ زمامِ امور به کف با کفایت خود مشکل واکسن ضد کرونا را رفع کرد، چرا در دیگر حوزه‌های دارویی چنین تدبیر نمی‌کند که حالا آنتی بیوتیک و داروهای سوپری هم برای مردم به یک مشکل تبدیل شده اند.
دولت که با معجزه واکسن کرونا آورد چرا به فرمانی مشکل آنتی بیوتیک را حل نمی کند؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ روزنامه جمهوری اسلامی در خصوص کمبودهای دارویی اینطور قلم زد: آرزو می‌کنم و دعا را هم پشتوانه می‌سازم که حضرات مسئولان، برای واردات دارو‌های مورد نیاز به ویژه آنتی بیوتیک‌ها سرِ با کفایت را از جَیبِ تفکر و تدبر به در آورند و به فرمانی، مشکل کمبود دارو را حل کنند. هنوز زمستان نرسیده و هوا آنقدر‌ها سرد نشده که سوز سرما سر‌ها را بیازارد. تازه زمستان سخت برای اروپایی هاست نه برای ما.

بگذارید این را هم عرض کنم که این روزها، یاد یک کلیپ افتادم که در صدر فهرستِ موفقیت‌های دولت محترم جناب رئیسی از حل مشکل واکسن‌های ضد کرونا می‌گفت و یا در خبرگزاری ها از خریداری 110 میلیون دوز واکسن در دولت سیزدهم می نوشتند. انگار سهم دولت محترم تازه وارد، فقط "وارد" کردن آن بود و پُزی که دوستان دادند.

فقط امروز برای مشکل دارو همت کنند بزرگواران چون دیگر دولت دوازدهم نیست که خرید کند. زمستان، فصل شیوع آنفلوآنزا هم در راه است. سختی و سرمایش که اروپا را از پا بیندازد، سرما خوردگیش می‌تواند برای ما زحمت ایجاد کند. پس برای کم کردن زحمت مردمِ انقلابی، دولت مردمی و انقلابی، زودتر اقدام کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما