۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۳۸۴۰

بازداشت عوامل احتکار ۲ هزار و ۱۰۰ سرم

دادستان تهران گفت: دو نفر در رابطه با انبار داروهای قاچاق و غیرمجاز و همچنین انبار کردن کالای ضروری سرم بازداشت شده‌اند.
بازداشت عوامل احتکار ۲ هزار و ۱۰۰ سرم
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ علی صالحی  افزود: در پی کمبود سرم در داروخانه‌ها و پس از کسب خبر از منابع اطلاعاتی پیرامون انتقال تعدادی سرم از داروخانه‌ای در خیابان پیروزی به محل و انبار غیرمجاز، بررسی موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: دستورات قضایی لازم جهت شناسایی متهمان و انبار نگهداری داروها خطاب به فرماندهی تهران بزرگ صادر شد که در ابتدا محل نگهداری سرم‌ها در منزلی در محدوده شیخ‌هادی شناسایی و تعداد 302 عدد سرم کشف و جهت بررسی تخصصی و قابلیت مصرف تحویل دانشگاه علوم پزشکی مربوطه شد.

دادستان تهران ادامه داد: متعاقباً با انجام اقدامات اطلاعاتی انبار دیگری در همان منطقه شیخ‌هادی شناسایی و پس از صدور دستور قضایی و ورود به محل، بیش از 2 هزار و 100 عدد سرم و هزاران قلم دارو و تجهیزات پزشکی و مواد آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق از واحد مذکور کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات همچنان ادامه دارد و در این راستا دو نفر بازداشت شدند و پرونده قضایی تشکیل و به دادسرای ناحیه 26 ارسال شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما