۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۳۹۳۹

۲۰۰ بیمار SMA تاکنون داروی رایگان گرفته اند

رئیس گروه دارویی دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیماری SMA در لیست بیماری‌های مورد حمایت صندوق بیماران خاص و صعب العلاج قرار گرفته و از منابع این صندوق تاکنون بالغ بر ۲۰۰ بیمار SMA داروهای خود را براساس شرایط ابلاغی از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت دریافت کردند.
۲۰۰ بیمار SMA تاکنون داروی رایگان گرفته اند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ دکتر نوشین جزایری افزود: اسامی بیماران حائز شرایط تعیین شده توسط معاونت درمان وزارت بهداشت و با هماهنگی سازمان غذا و دارو به سازمان بیمه سلامت ارسال شده و بیمه سلامت این بیماران را جهت دریافت دارو در سامانه‌های الکترونیک خود نشان‌دار کرده است.

وی عنوان کرد: الزام پوشش داروهای این بیماران از محل اعتبارات صندوق بیماران خاص بر اساس ابلاغ وزیر بهداشت به بیمه سلامت است اما برای این پوشش شرایط مشخصی در نظر گرفته شده است.

رئیس گروه دارویی دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه داروهای بیماران SMA به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد، تصریح کرد: داروخانه‌ها و مراکز بیمارستانی که این داروها را ارائه می‌دهند و نیز پزشکان تجویز کننده این داروها، توسط وزارت بهداشت تعیین و به سازمان بیمه سلامت اعلام شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما