۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
کد مطلب : ۳۹۶۵

وزارت بهداشت در نحوه مدیریت تجدید نظر کند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: از مسئولان وزارت بهداشت می‌خواهیم تا در خصوص نحوه مدیریت و همچنین نحوه نظارت بر امور تجدیدنظر داشته باشند و تعامل سازنده با مجلس در پیش بگیرند در غیر این‌صورت به بن‌بست خواهیم رسید.
وزارت بهداشت در نحوه مدیریت تجدید نظر کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ مسعود پزشکیان وزیر سابق بهداشت افزود: تصور نمی‌کنم که استیضاح وزیر بهداشت مشکلی را حل کند. ما نهایتا باید با همدیگر تعامل داشته باشیم و از وزارت بهداشت بخواهیم که در چارچوب قانون عمل کند.

وی ادامه داد: اگر آقای دکتر عین‌اللهی استیضاح شود و نمایندگان بخواهند وزیر جدیدی را روی کار بیاوریم، باز "روز از نو و روزی از نو" خواهد بود. یعنی یک وزیر جدید باید مدتی به فکر چینش نیروها و عزل و نصب‌ها باشد و فرصت زیادی در این زمینه از دست می‌رود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید اجازه داده شود تا وزیر بهداشت در چارچوب قانون به کار خود ادامه دهد.

وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: متاسفانه بسیاری از وزارتخانه‌ها چندان توجهی به قانون ندارند و این خود باعث ایجاد مشکل در کشور و همچنین برای مردم و مجلس می‌شود.

پزشکیان گفت: مسئولان وزارت بهداشت و کادر بهداشت و درمان و پزشکان و پرستاران به اندازه سهم خود در مقابله با کرونا از جمله جلوگیری از شیوع کرونا و تزریق واکسن، جانفشانی کردند که باید قدردان باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما