۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۰۳۵

از سایر بیمه ها برای صندوق بیماری های خاص دعوت کردیم خودشان نیامدند!

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در واکنش به انتقادات مدیرکل درمان تامین اجتماعی در شیوه اجرای صندوق بیماری‌های خاص گفت: از ابتدا برای تصمیم سازی‌ها از آنها هم دعوت کردیم ولی استقبال کمتر بود.
از سایر بیمه ها برای صندوق بیماری های خاص دعوت کردیم خودشان نیامدند!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ دکتر محمدمهدی ناصحی افزود: در تمام استان‌ها کمیته مربوط به صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج تشکیل شده است و ۱۰۷ بیماری تحت پوشش این صندوق هستند، برای سایر بیمه ها هم ما واریزی داشتیم که بیمه شدگان خود را تحت پوشش ببرند.

وی ادامه داد: بسته‌های خدمتی این بخش را تدوین کردیم که ۳۱ بسته بارگزاری شده است و تا دو هفته آینده ۱۹ بسته بیماری متابولیک هم تکمیل شده بطوریکه ۵۰ بسته خدمتی در سامانه‌ها خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه بودجه را به زحمت تامین می‌کنیم تا آب باریکه هزینه طرح دارویاری را پرداخت کنیم، گفت: صراحتا می‌گویم که ما به هیچ وجه تاخیر پرداخت در دارویاری نداریم.

ناصحی اظهار کرد: در نظام پرداخت حدود دو سال است که به روز هستیم. روز گذشته چک مطالبات بهمن ماه داروخانه‌ها هم امضا شد و امروز و فردا ارز داروی داروخانه‌ها داده می‌شود؛ یعنی با وجود کمبود منابع، بودجه را به زحمت تامین می‌کنیم تا آب باریکه هزینه طرح دارویاری بیمه سلامت را پرداخت کنیم. صراحتا عرض می‌کنم که ما به هیچ وجه تاخیر پرداخت نداریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما