۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
کد مطلب : ۳۶۴۴

مگر جنگ است که قرارگاه تعزیراتی راه بیاندازیم

رییس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: پیشنهاد راه اندازی قرارگاه تعزیراتی پزشکان از روی نپختگی است، مگر جنگ است که بگوییم قرارگاه تعزیرات تشکیل دهیم.
فایل ویدیو
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ دکتر حسینعلی شهریاری درباره تشکیل قرارگاه تعزیراتی پزشکان افزود: با این فضایی که در کشور پیش آمده تعداد قابل توجهی از همکاران ما و اساتید زیادی از کشور خارج شده اند و حتی در خیلی از رشته های تخصصی حاضر نیستند بیایند تخصص بگیرند، نباید هر روز فضا را به سمتی برد که تَنش ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در ممکلت ما بعضی خودمختار کارهایی می کنند و بعد از اینکه کلی عوارض دارد باید کار را جمع کنند و پاسخگو باشند.

 شهریاری عنوان کرد: در فضای فعلی مملکت که نیاز به آرامش است، علیه یک جامعه بزرگی که همیشه خدمتگذار بوده است فضا سازی می کنند. در همه گروه ها ممکن است یک درصد تخلف داشته باشند ولی بدین معنی نیست که شما بیایید و فضا را متشنج کنید و مسائلی را پیش بیاورید که از این وضعیت که داریم بدتر شود.

وی گفت: در قانون هم پیش بینی شده که سازمان نظام پزشکی می تواند برخورد کند، همچنین معاونت های نظارت دانشگاه ها نیز می توانند برخورد کنند. مردم هم می توانند به نظام پزشکی شکایت کنند و یا به دانشگاه ها شکایت کنند، مگر جنگ است که میخواهند قرارگاه تعزیراتی راه بیاندازند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما