۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۳۶۲۷

ماجرای تشکیل قرارگاه تعزیراتی پزشکان

در جلسه اخیر شورای عالی نظام پزشکی مطرح شده که در معاونت‌های درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قرارگاه‌هایی با هدف تعزیراتی و برخورد با پزشکان تشکیل شده است.
ماجرای تشکیل قرارگاه تعزیراتی پزشکان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در واکنش به تشکیل قرارگاه تعزیراتی گفت: در معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی قرارگاه‌هایی با حضور نماینده دادستان، نماینده تعزیرات، ۳ نماینده از سازمان نظام پزشکی و نماینده معاونت درمان تشکیل می گردد.

وی افزود: در بحث برخوردهای تعزیراتی با جامعه پزشکی، دادستان در جلسه‌ای وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی را احضار نمود.

کریمی ادامه داد: در این جلسه به منظور حفظ شأن جامعه پزشکی و جلوگیری از برخوردهای نامناسب، پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد قرارگاهی در معاونت درمان وزارت بهداشت و به تبع آن معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی با حضور نماینده دادستان، نماینده تعزیرات، ۳ نماینده از سازمان نظام پزشکی و نماینده معاونت درمان تشکیل گردد که هدف آن برخورد با متخلفین دانه درشت و دریافت‌های خارج از ضابطه است.

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: تا کنون حدود ۳۰ تا ۴۰ حکم در این زمینه ها صادر شده که مربوط به مباحث مالی و تعزیراتی بوده و برخورد قضائی نداشته است، برخورد با این قبیل تخلفات آبروی جامعه پزشکی را حفظ می‌کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما