۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۳۱۴۲

بکارگیری پرستاران ۸۹ روزه بدون مجوز سازمان اداری استخدامی بود

سخنگوی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: به کارگیری پرستاران در زمان شیوع کرونا با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده نه سازمان اداری و استخدامی کشور و حقوق آنها هم از بودجه کشور نبود و از محل‌هایی همچون درآمدهای مراکز درمانی پرداخت می شد.
بکارگیری پرستاران ۸۹ روزه بدون مجوز سازمان اداری استخدامی بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛  سعید صدرائیان با تشریح نحوه استخدام پرستاران جدید و همچنین پرستارانی که با قراردادهای ۸۹ روزه در برهه شیوع کرونا فعالیت داشتند، افزود: روند جذب پرستاران جدید منوط بر تأمین بودجه و ارائه اطلاعات مبنی بر نیاز وزارت بهداشت است. روند اینگونه است که وزارت بهداشت مستندات نیاز خود را ارائه می‌دهد و پس از تأمین اعتبار در سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری و استخدامی کشور با بررسی‌های لازم مجوز برگزاری آزمون و استخدام را صادر می‌کند.

وی در مورد چگونگی صدور مجوز استخدام پرستاران در زمان شیوع کرونا گفت: به کارگیری آنها با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بود و حقوق آنها هم از محل‌هایی همچون درآمدهای مراکز درمانی پرداخت شده نه بودجه کشور و حالا همان مراکز با اتمام دوره کرونا اقدام به تعدیل یا عدم تمدید قرارداد کرده‌اند.

صدرائیان افزود: سازمان اداری و استخدامی در جهت قدردانی از زحمات کادر درمان و در اجرای ردیف ۳ بند «ب» مصوبات سی و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا دستورالعمل نحوه تعیین و اعمال اولویت و امتیازات برای کارکنان قراردادی کار معین، کارگری، شرکتی و متعهدین خدمت در مقابله مستقیم با کرونا در آزمون‌های استخدامی وزارت بهداشت را به شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی پیشنهاد کرده بود که مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما