۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۳۲۹۱

بودجه ۸۰ هزار میلیارد تومانی طرح دارویار

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بودجه اختصاص داده شده برای این طرح حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان است و برای این ۸ ماه کفایت می‌کند بطوری که ۱۰ هزار میلیارد تومان در هر ماه کاملا کفاف آن را خواهد داد.
بودجه ۸۰ هزار میلیارد تومانی طرح دارویار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ همایون سامه‌یح نجف آبای با اشاره به اجرای طرح دارویار از سوی وزارت بهداشت، افزود: چنانچه سازمان برنامه و بودجه چیزی را که مجلس مصوب کرده است عملیاتی کند، هیچ مشکلی تا آخر سال برای حوزه دارو پیش نخواهد آمد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: امیدواریم سازمان برنامه و بودجه همکاری لازم را در این مورد داشته باشد تا این طرح مؤثر واقع شود. در حال حاضر پرداخت هایی هم داشته و سازمان بیمه سلامت تمامی بدهی‌های خود را پرداخت کرده است، بیمه تأمین اجتماعی هم مقداری اعتبار دریافت کرده و در حال پرداخت بدهی‌های خود است.

سامه‌یح نجف آبادی در رابطه با ساز و کار کمیسیون بهداشت و درمان برای نظارت بر  اجرای این طرح اظهار کرد: واقعیت امر این است که وزارت بهداشت برای اجرای این طرح، کمیسیون را مطلع نکرده بود. پس از علنی شدن این طرح و اطلاع مجلس، بلافاصله جلسه‌ای برگزار کردیم. این یک طرح جدید است و باید فعلا با آزمون و خطا اجرا شود به تبع اگر مشکلاتی در اجرای آن باشد باید رفع شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما