۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۳۳۰۱

اعتبارات طرح دارویار هنوز تامین نشده است

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: پولی که باید برای طرح دارویار از منابع خاص تامین می‌شد هنوز تخصیص نیافته و از نظر ما سازمان برنامه و بودجه هنوز پولی بابت این طرح پرداخت نکرده است.
اعتبارات طرح دارویار هنوز تامین نشده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ حسینعلی شهریاری افزود: در اجرای طرح دارویار این نگرانی وجود دارد که اگر سازمان برنامه و بودجه از نظر تامین منابع مالی همکاری نکند، این طرح با مشکل مواجه می شود، باید توجه داشت که طرح دارویار طرحی یکی دو روزه نیست و نیاز به منابع پایدار دارد.

وی ادامه داد: برداشت ما این بود که برای اجرای این طرح ۱۱۷ هزار میلیارد تومان نیاز است، مجلس شورای اسلامی ۸۰ هزار میلیارد تومان تصویب کرد یعنی سازمان برنامه و بودجه باید تقریبا ماهی ۷۰۰۰ میلیارد تومان برای این طرح اختصاص دهد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان افزود: پولی که در حال حاضر برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده از منابعی است که رهبری اعطا کرده است، هفته قبل سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد برای اینکه کمکی به اجرای این طرح داشته باشد، می‌خواهد 4 هزار میلیارد تومان برای اجرا پرداخت کند.

وی گفت: در حال حاضر نمی توان ارزیابی‌ دقیقی از طرح داشت چون باید حداقل ۲ تا سه هفته از اجرای آن زمان بگذرد و رصدهای لازم انجام شود و اشکالات دیده شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما