۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۳۴۰۵

آقای وزیر چرا نامه زدید واکسن ها عوارض دارند؟

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تعارض منافع در کمیته علمی کرونا وجود دارد، گفت: آقای عین‌اللهی قبل از وزیر شدن نسبت به عوارض جدی واکسن‌های کرونا هشدار داد اما بعد از وزارت به این موضوع رسیدگی نکرد و باید توضیح دهد.
آقای وزیر چرا نامه زدید واکسن ها عوارض دارند؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ مهدی عسگری در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در سوال خود از وزیر بهداشت پرسید: آقای عین‌اللهی وقتی وزیر نبودید در نامه‌ای به همراه ۲۵۰۰ پزشک به صراحت اعلام کردید که واکسن‌های تازه‌ ساخته شده عوارض جدی دارد و باید از استفاده آن پرهیز شود، توضیح دهید که چرا بعد از این‌که وزیر شدید به این نامه عمل نکردید؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تعارض منافع در کمیته علمی کرونا وجود دارد، اظهار کرد: آقای وزیر توضیح دهد که کدام یکی از اعضای کمیته کرونا در بخش تولید واکسن و دارو و موارد دیگر دخیل است و در این باره شرکت دارد؟ چطور می‌توان به این وضعیت اعتماد کرد.

عسگری گفت: طبق گزارش‌های رسیده ویروس کووید جهش داشته و امیکرون به تنهایی ۱۵ جهش داشته است. واکسن‌ها برای سویه ووهان ساخته شده پس چه توجیه علمی دارد که می‌خواهید که با این حجم جهش در سویه امیکرون مردم را وادار کنید که از واکسن‌های موجود استفاده کرده و دزهای سوم و چهارم را بزنند، اسناد را منتشر کنید و به ملت بدهید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما