۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۳۶۸۲

هر داروخانه ای که می خواهد با تأمین‌اجتماعی قطع همکاری کند مختار است

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: صحبتی که برخی در مورد عدم ارائه خدمات به بیمه‌شدگان مطرح کرده‌اند نه مبنای عرفی دارد و نه مبنای منطقی و با قراردادی هم که با ما دارند سازگاری ندارد.
هر داروخانه ای که می خواهد با تأمین‌اجتماعی قطع همکاری کند مختار است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبردارو؛ دکتر شهرام غفاری افزود: داروخانه‌های طرف قرارداد، حق دارند که پیگیر مطالبات خود باشند اما نمی‌پذیریم که مردم در نظام سلامت، گروگان گرفته شوند. اگر کسی نمی‌خواهد با تأمین‌اجتماعی همکاری داشته باشد، مختار است اما تا زمانی که قرارداد دارند باید به مفاد قرارداد پایبند باشند.
 
وی ادامه داد: با هزار میلیارد تومانی که هفته گذشته به داروخانه‌ها پرداخت شد، اکنون کل طلب شهریور و مهر ماه داروخانه‌ها از سازمان تأمین‌اجتماعی حدود دو هزار میلیارد تومان است که در تلاش هستیم این طلب را پرداخت کنیم و سازمان برنامه قولی در زمینه تأمین منابع داده است که اگر عملی شود در هفته آتی هزار میلیارد تومان دیگر از این مطالبات را پرداخت می‌کنیم.

غفاری با اشاره اجرای طرح دارویار عنوان کرد: قرار بود در ابتدای اجرای طرح، در مجموع هفت هزار میلیارد تومان به سازمان‌های بیمه‌گر ازجمله سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت شود. همچنین به موجب بندی دیگر از تفاهم‌نامه یادشده، قرار بود ۵ هزار میلیارد تومان هم به صورت نقدی یا در قالب سهام و برای پرداخت مطالبات قبلی صرفاً به تأمین‌اجتماعی پرداخت شود و مجموع سهم سازمان تأمین‌اجتماعی از این اعتبارات حدود هفت تا هشت هزار میلیارد تومان بود که از این مبلغ تنها ۲۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما